cadasil en kanker

Alles wat niet binnen een onderstaande categorie valt

Moderators: geert, peter

Plaats reactie
snoepeke
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 22:53

cadasil en kanker

Bericht door snoepeke »

Hallo Iedereen,
Het wordt tegenwoordig wel heel weinig gevraagd of gezegd, dus begin ik maar met een nieuw topic.
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ze "iets" gezien hebben in mijn borst! Nu moet ik van de week een mri en een eventuele punktie laten doen of het kwaadaardig is of niet! Ben op van de zenuwen, daarom wil ik even vragen of er iemand iets meer weet over cadasil en kanker, met name borstkanker?
Groeten, sylvia
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Re: cadasil en kanker

Bericht door peter »

Hoi Sylvia,

Om in ieder geval je te laten weten dat we je bericht zeker wel lezen en je uiteraard sterkte willen wensen dit bericht.
Wat bedoel je precies met "Cadasil en kanker" ?
De relatie tussen die twee (heeft het een met het ander te maken?) of hoe ermee om te gaan als je cadasil hebt en met kanker gediagnosticeerd wordt?

Sterkte iig.
snoepeke
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 22:53

Re: cadasil en kanker

Bericht door snoepeke »

Hey, Nou ik heb vorige week een mammografie laten doen en echografie van de borsten en kreeg het nieuws dat ze iets zagen . Daarom moet ik een mri laten doen vanmiddag en eventueel een punctie.
Ik ben bang en daarvoor wilde ik vragen of er iemand met cadasil er ervaring mee heeft? Ik hoop dat ze me ook vanmiddag een resultaat kunnen meegeven want ik ben op van de stress!!
groetjes
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Re: cadasil en kanker

Bericht door peter »

Het enige wat ik daarover kan zeggen is dat ik mensen ken met Cadasil en mensen met borstkanker, maar de combinatie ben ik nog niet tegengekomen en ook zeker niet dat dit enigzins met elkaar te maken zou hebben. Daar zou ik dan ook zeker niet van uit gaan, maar een plekje is natuurlijk altijd reden tot bezorgdheid.
Ook kan ik je zeggen dat een plekje zien niet altijd resulteerd in een uiteindelijke nagetieve diagnose, maar ook dat blijft koffiekijken natuurlijk.

Ik kan dan ook niks anders zeggen als: sterkte!
Plaats reactie