hoe komen jullie aan een neuroloog

Alles wat niet binnen een onderstaande categorie valt

Moderators: geert, peter

Plaats reactie
Ellen
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 24, 2008 15:16
Locatie: Raamsdonksveer

hoe komen jullie aan een neuroloog

Bericht door Ellen »

Hallo allemaal, ik wilde even weten hoe komen jullie aan een neuroloog. als ik in het zh kom sturen ze me weg(zelfs in leiden) met de mededeling we kunnen er niks aan doen sorry. maar waar kan ik nu met m'n vragen naar toe?in leiden zeiden ze het is frustrereder voor mij dan voor jouw. en daar kun je het dan mee doen. ik mag leiden wel vragen voor een nieuwe afspraak maar dat had toch weinig zin, omdat ze er niks tegen konden doen. Ook had ik me opgegeven voor een weteschappelijk onderzoek met een nieuwe scan daar wilde ze een afspraak voor maken maar dat ging niet door, omdat ik aan m'n hart geopereerd ben en dat durfde ze niet aan. omdat je dan gehecht bent met staaldraad. Ik dacht nog als er nieuwe dingen in m'n hersenen zijn geweest hoor ik het wel van de huisarts.
Groetjes Ellen
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Bericht door peter »

Hoi Ellen,

Als eerste: ik heb je bericht even verplaatst naar de categorie waar hij volgens mij iets beter past :)

Ik ben zelf na het vaststellen van de diagnose door mijn huisarts doorgestuurd naar de neuroloog (willekeurige neuroloog in een streekziekenhuis). Nou klopt het wel redelijk dat zij (nog) niet al te veel voor je kunnen doen.
In mijn geval betekend het eens in de zoveel jaar een scan (MRI) maken om het verloop bij te houden en zodoende ook vergelijkingsmateriaal te hebben, mocht het wel mis gaan.
Nu is er in Leiden wel een Cadasil poli (zie CHA poli onderaan de website), echter zit daar nog geen neuroloog bij.

Ik zelf ben ook afgevallen voor het MRI onderzoek, bij mij zijn er clips gebruikt bij een operatie en dus een te groot (onbekend) risico.

Kort samengevat, lees de pagina over de CHA poli eens en vraag eventueel je huisarts of hij je kan doorverwijzen naar een neuroloog.

Succes!
Ellen
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 24, 2008 15:16
Locatie: Raamsdonksveer

Bericht door Ellen »

Hallo Peter
Sorrij maar ik snap er niet zo veel van hoe ik berichtjes moet maken, en hoe ik kan reageren. ik vraag het wel eens aan m'n kinderen maar die vinden het niet zo leuk om te helpen. en waar alles precies moet staan weet ik al helemaal niet. ellen
Gebruikersavatar
geert
Berichten: 22
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:26
Locatie: Haarlem

Bericht door geert »

Beste Ellen,

Daar zijn wij voor om eventueel te helpen met het plaatsen van de juiste berichtjes in de juiste groep.
Wij hebben liever dat men hun berichtjes hier plaatsen en dat wij ze eventueel moeten verplaatsen, dan dat men hier helemaal niets plaatst omdat het misschien niet goed zou gaan.

Dus mail ons (Peter of Mij) rustig als iets niet duidelijk is betreffende het plaatsen van berichtjes, en dan helpen wij graag.
En dat geld natuurlijk voor iedereen die wil posten.

Met vriendelijke groet,

Geert
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Bericht door peter »

Hoi Ellen,

Zoals Geert ook al gezegd heeft, plaats gewoon je berichtje zoals het je wel lukt, als er dan iets niet goed staat, dan zorgen wij er wel voor dat het alsnog goed komt te staan.

Tot het volgende bericht! :)

Peter
Plaats reactie