Nooduitroep uit Indonesie

Alles wat niet binnen een onderstaande categorie valt

Moderators: geert, peter

arno
Berichten: 1
Lid geworden op: wo nov 19, 2008 5:03

Nooduitroep uit Indonesie

Bericht door arno »

Laat ik me eerst even voorstellen, Mijn naam is Arno (38 jaar) en sinds eind 2004, is bij mij de diagnose cadasil bevestigd. :( Na 11 jaar te horen hebben gekregen probally Multiple Sclerose. Ik ga goed met mijn ziekte om, en mijn (oude) neurologe in het UMC Radboud in Nijmegen zei zelfs tegen mij: Arno, Ik heb nog nooit iemand gezien die zo postitief in het leven staat als jou in het leven, en dat is jou grote winst wat betreft je ziekte. Maar in Nederland zijn ze hard, heel hard. Mijn moeder overleed net voor het moment dat ik te horen kreeg dat ik inderdaad Cadasil had aan de gevolgen van darmkanker, en omdat ik de laatste dagen van haar leven bij haar wilde zijn, meldde ik me ziek op mijn werk. Omdat ik geen afscheid heb kunnen nemen van mijn vader die in 1993 plotseling overleed aan een hartinfarct. Toen ik weer terug kwam op mijn werk zeiden ze geen vast contract voor jou Arno , en ook zien we af van je detacheringscontract. Daar stond ik dus op straat zonder iets, want ik was naar het CWI gegaan om me als werkzoekende te laten registreren, en krreeg te horen sorry Arno ,maar als je 5 dagen eerder was gekomen dan had je terug kunnen vallen in de WAO, dus dat word een WW en daarna een bijstand, verder vinden we dat je niet in staat bent om te werken.
Dus na jaren thuis de muren op me af te heb zien komen, dacht ik het roer moet om, hier in Nederland heb je geen bestaansrecht meer, en ik ging daten op een Indonesische datingsite. Daar helemaal hoteldebotel van een vrouw geworden, en ik dacht ga samen met haar een internetbedrijfje beginnen, alles achterlatend in Nederland ben ik februari vertrokken naar Indonesie, 4 goede maanden met haar gehad maar het internetbedrijfje kwam maar niet van de grond, en zei maakte het uit( mij bankroet achterlatend), en ging voor een andere Bule ( West Europeaan ) die nog wel centjes had. Leerde echter een andere vrouw kennen, en die was totaal anders , en daar ben ik sinds oktober mee getrouwd. Maar omdat Belanda gestopt is met betalen op geld dat ik dacht dat ik daar tot aan het einde van het jaar recht op zou hebben, stopte opeens 9 dagen naar het trouwen met uitbetalen.

<Delete door de beheerder>

Want de slogan hier is : Voor elkaar , door elkaar

<Dit bedoel wij dan ook vooral er voor elkaar zijn in de vorm van een "luisterend oor" en uitwisseling van eventuele raad.>

groeten vanuit een warm en mooi Indonesie ( Als je wel een WAO hebt , moet je hier met je WAO gaan zitten, want hier is het mooi , mooi weer, en hier geven de mensen nog wel om elkaar)[/b]
Plaats reactie