tja

Alles wat niet binnen een onderstaande categorie valt

Moderators: geert, peter

Plaats reactie
snoepeke
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 22:53

tja

Bericht door snoepeke »

Hallo mensen!!! cadasil is een zeldzame ziekte, maar toch zijn er al enkele mensen die het hebben! Iedereen voelt zich wel eens alleen met dit!

Er zijn al heel wat sites en forums geopend maar nergens ( toch zeker niet in de Nederlandse taal) wordt er iets opgezet! Ik ga ze elke avond allemaal af en....niks!
Tja dan wordt dat gevoel van alleen zijn wel erger natuurlijk!
Misschien zijn er ni veel mensen met cadasil die behoefte hebben aan praten erover maar sommige wel! Of voelt iedereen met cadasil zich goed de laatste tijd?
Ik hoop toch wat meer reacties te krijgen hoor, steun aan elkaar en je verhalen vind ik heel belangrijk!
groetjes
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Bericht door peter »

Hoi Snoepeke,

Ik ben het helemaal met je eens.
Het blijft wel erg stil momenteel. En ondanks dat het een zeldzame ziekte is, lijk je het toch wel vaker tegen te komen, dus zouden er toch genoeg "lotgenoten" moeten zijn zou je zeggen.

De bezoekersaantallen liegen er niet om, dus wij blijven in ieder geval wel doorgaan en hopen dan ook te kunnen blijven voorzien in een behoefte (zowel met informatie als met een plek om te praten).

Bij deze dan ook een oproep aan iedereen die al lid is, maar ook aan bezoekers die nog geen lid zijn (en dat natuurlijk kunnen worden): laat eens wat van je horen. :)
Plaats reactie