Ook eventjes voorstellen

Alles wat niet binnen een onderstaande categorie valt

Moderators: geert, peter

Plaats reactie
migman
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:19
Locatie: Belgie

Ook eventjes voorstellen

Bericht door migman »

Hey,

Ik ben een 45 jarige cronisch migraine patient.
Al heel lang echter heb ik het gevoel dat er veel meer aan de hand is. Eigenlijk zijn er heel wat raakvlakken met cadasil, ontdek ik nu :cry: .
Ik heb een DNA fout die ervoor zorgt dat m'n bloed spontaan in de aderen stolt (reeds een longinfarct en diverse tromboses achter de rug). M'n gewrichten verouderen heel snel, met een PLIF operatie in de rug ('96) en knieoperatie deze maand als resultaat. Hersenontsteking en hersenvliesontsteking in '91.
Ook ben ik vergeetachtig en kan ik me moelijk concentreren. Mssn door de antidepressiva en preventieve anti migraine medicatie?

Meer later, mssn verneem ik van jullie heel wat meer daarover.
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Bericht door peter »

Beste Migman,

Allereerst wil ik je welkom heten op het forum.
Zoals je vast al hebt kunnen lezen lopen de ervaringen bij iedereen behoorlijk uiteen, maar is er toch ook een hoop te vinden wat doet denken aan CADASIL (of zoals sommige van ons zeker weten).

Ik hoop dat je in de toekomst dan ook veel zult hebben aan berichten/verhalen van mede-forumbezoekers.

Groetjes,

Peter
migman
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:19
Locatie: Belgie

Bericht door migman »

Oh ja, sedert m'n 18 lijdt ik aan epilepsie, maar gelukkig ben ik vlug op de juiste medicatie gekomen en reeds 25jaar aanvalvrij (op enkele focale epi's na)
Plaats reactie