mri verbeterd

Medicijngebruik bij CADASIL

Moderators: geert, peter

Plaats reactie
snoepeke
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 22:53

mri verbeterd

Bericht door snoepeke »

Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe neuroloog moeten gaan zoeken en ben infeite nog op zoek. Maar ik heb al bij ene geweest en die heeft mijn mri foto's bekeken van vorig jaar en drie jaar geleden. Hij beweert dat er zelf witte vlekken verdwenen waren, dus ik ben aan de betere hand!
Kan dit wel? En als dit kan, denk ik dat het door de l'arginine komt die ik neem!
groetjes sylvia
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 105
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 17:47
Locatie: Hoofddorp

Bericht door peter »

Beste snoepeke,

De "witte vlekken" is littekenweefsel en voor zover ik weet kan dat niet verdwijnen. Echter we weten zo veel nog niet, dus het zou toch wel ERG mooi zijn als dit wel zo is.

Ik heb wel een vaker wat gelezen over L-Arginine (en de invloed die het zou hebben op je bloedstroom), echter in Nederland is er nog (vrijwel) niks over bekend, dus hier is het ook niet verkrijgbaar/zijn de artsen er sceptisch over :(

Laten we hopen (ik wel in ieder geval) dat we hier in Nederland ons toch ook eens gaan verdiepen in L-Arginine, want het zou toch mooi zijn als het echt zou helpen.
Karin
Berichten: 16
Lid geworden op: di okt 11, 2016 8:49

Re: mri verbeterd

Bericht door Karin »

Ervan uitgaande, dat je inmiddels wel een andere neuroloog gevonden hebt... was er daadwerkelijk verbetering?
En is er al meer bekend over de l'arginine? Ik heb deze naam inmiddels ook op verschillende engelstalige forums gelezen...
My heart beats for someone rare
Plaats reactie