cadasil

Stel jezelf hier voor aan de andere forumleden

Moderators: geert, peter

yvonne
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 09, 2014 13:15

cadasil

Bericht door yvonne »

dag allemaal, ik ben Yvonne van den Brink en kom uit Welsrijp.
Ik ben 51 jaar en al jaren aan het vechten met mijn gezondheid. coeliake dolichocolon.schildklier problemen en vanaf mijn 14 de jaar zware migraine met aura... ook twee van mijn kinderen hebben een zeldzame vorm van migraine... Volgens de neuroloog waren er tia's de ene keer wel en de andere keer weer niet. Heb vijf jaar terug een mri laten maken en bleek een hesenbeschadiging te hebben...volgens d neuroloog was de beschadiging gekomendoor de migraine en deed het daar mee af.. Dor darmproblemen manden in het ziekenhuis gelegen eruit er weer in en er weer uit...darm loopt telkens vast.heeft niets met cadasil te maken denk ik.maar goed. de klachten zijn :geen concentratie.beroerd in het hoofd. schrijven. spierproblemen niet goed meer kunnen lpen helemaal totallos af en versleten...tot overmaat van ramp allergies en dan nem ik het echt allegies voor msiad remmers..na 25 milligram paracetemol dodelijk voor mij..alleen morfine tegen de pijn,maar daar lopt de darm weer van vast.dus geen pijnstilling.afgelopen donderdag allergie test gedaan met naproxen dat iep na 5 milligram al verkeerd af...telkens pakken ze je vr de dood weg...afgelopen januari weer mri en toen zei ineens de neuroloog dat het leek op cadasil!!!!!!!! noit van gehoord....geen uitleg niets.twee identieke beschadigingen in het hoofd dat was wat hij zei. nu dna onderzoek. te ziek om te lopen staan noem maar op...als is het cadasil ben snel achteruit gegaan in een paar maanden...weinig op internet te vinden..wil graag meer weten waar moet ik zijn ???????
Plaats reactie